اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان ری

بسم الله الرحمن الرحیم

📌دیدار سید علی یزدی خواه با جناب آقای بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی و با حضور معاونین این وزارتخانه و با دعوت از فرماندار شهرستان ری در خصوص فعال شدن ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ری برگزار گردید.

🔻یزدی خواه در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دولت سیزدهم در خصوص طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: شهرستان ری در حال حاضر فاقد هرگونه طرح نهضت ملی مسکن می باشد و فرزندان ری و متقاضیان مسکن می بایست به پروژه های درحال ساخت در شهرستان های پردیس و پرند مراجعه کنند.

🔻نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سفر سال گذشته ریاست محترم جمهور به شهرستان ری و تأکید ایشان بر اجرای این طرح در شهرستان ری گفت: علیرغم برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان و شناسایی و معرفی اراضی مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون اقدام ملموسی صورت نپذیرفته است.

🔻در ادامه وزیر محترم راه و شهرسازی با اظهار تأسف از کم کاری های صورت گرفته گفت: باید به فوریت و سرعت زمین های مستعد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری و روستایی در شهرستان ری شناسایی و مشکلات و موانع پیش رو برطرف گردد.

🔻در پایان وزیر راه و شهرسازی به مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دستور داد با قید فوریت با تشکیل جلسه ویژه ای نسبت به شناسایی زمین و فراهم نمودن مقدمات این طرح تصمیمات لازم را اتخاذ و نتایج را در اسرع وقت به مراجع مربوطه جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گزارش دهند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

تیم پشتیبانی آقای سیدعلی یزدی خواه پاسخگویی از طریق واتساپ

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟